giovedì 19 aprile 2012

Looking for soundtrack!!

Hi everybody!! My motorbike is in progress and I would like to present it with a video. So I need a soundtrack! A cool one!! I'm asking it to all the readers: do you have a rock band or you got some friends that play music and Rock? Let me hear your music and it probably will be the soundtrack of my presentation video!!
This is an amatorial project without profits for me and for the one who will lend me his song. 

The author of the song will be mentioned on the video and video will be sent to te most popular blogs about cafè racer  and magazines hoping for some visibility!

I don't care if music is in english, italian, turkish or russian, the only things that matters is that it ROCK!!


Send an @mail to dustywheelsracers@gmail.com


Ciao a tutti! La mia moto è in preparazione e vorrei presentarla con un video. quindi ho bisogno di una colonna sonora! una colonna sonora cool!! sto chiedendo a tutti i miei lettori: avete una rock band o avete amici che suonano e spaccano? fatemi sentire la vostra musica e probabilmente sarete la colonna sonora del mio video di presentazione!! questo è un progetto amatoriale senza profitto per me e per chi mi presterà la sua canzone. 

Gli autori della canzone saranno menzionati nel video e questo verrà inviato ai più popolari blog di cafe racer e riviste, sperando in un po di visibilità!

Non importa se la musica è in inglese, italiano, turco o russo l'unica cosa che importa è che SPACCHI!!

mandate una mail a dustywheelsracers@gmail.com 


Nessun commento:

Posta un commento